Sunday, July 31, 2011

hey!!!wat pe tuu!!edisi Ramadhan kini kmbali lg!!

salam.readers..waa..1st day puase 1 august2011
mase blalu bgitu pantas..tak sedar Ramadhan kini dtg lagi..
opkos..lpas puasae raya la kita!!
oppps...trlebih plak...br 1st day..hisshh..kome2 ni..
okay...asal dtgnyabulan puase jer mst aku kan tringat st crita purbakala....
dh sebut pn purba mnnujukkn btapa lamanya..kesah aku nk tulis nih..haishh..
tp takpe..masih segar dlm ingtannku.aceehh..
okay..aku kmpem zman budak2 korg dlu mase puasa mest adecrita kan?kan?
haa..jgn tk ngaku...tpu dosa tau..hahah
crita ni mmg lau aku ngt sampai skrg..aku mst sengih sorg2..
yela..pbuatan aku tme tu mnnujuukkan btapa innocenntnya kami2..errkkk???
okay..wateva,,
cita puase..durian///pakck posmen..dot..dot..dot

dlu mse aku g skola mngah...g nek bas..kua umah kul 630//
dlm glap tggu bas ramai2..
haishh..blk dlm kul 230/..trun depan surau.
tp aritu pkck bas yg slalu mek kami..takde so trpksa naik bas tingtong..
bedal jla..jnji sampai umah..
nme pn cter puase..kmpem bln pose kan..
so.phm2la..kul 230///pnas amat...tme tu..lalula..area dusun..hahha
tbe2 trpandang..
taraaa!!



gulp...'weii..ade durian la...!!'
cntek jer posing durian tu trgantung 3 bj atas pkok..ngeh3
'weii...cm nk msak jer..jom mek nak takk?'
'woi..posela...t org nmpak...besla kita!!'
'ala..kn sunyi ni..cepatla..mek..haa..ko mek'
jari si dia tuding arah aku!!erkkkk??
'ala...aku mne sampai''
ko plg tinngi la..cepatla..t ade org nmpak..haa..ko pkai rnting ni..cepatla//
''eeee..sabola jla ngn mnusia sorg nih'
tgh si jari dok sondol2 buah tu..tbe2..
vrommm3...
woi!!!watpe tu!!!haishhh...ranting cmpak ntah ke mane..wat muka slambbe..jln kedepan...
tak lariii bhai..baekk tak?hhaha
alooohaii..pakck posmen nihh..potong line daa..
cancel2!!!blkk!!!
fuhhh,,malu jgn ckp..dahla..pkck tu orgkampung den..ayooo...

sejak tu tak brani daa..nk mek hak org..dosaaa..
aloo..nme pn budak2 lg..budak ke?remaja la!!

catatan:dlm mmggu tu dok usha2 gak mne tau femes kt kg sebb kjdian tu..hahaha
nseb baik..takde..tme kch pkcik!!!
ampunla..tuan punya pokok tu,,kami nk pegang jer..taknk amekk..hihi

okay..guys..adek3..jgn wat cmtu k...tak baikk..hahahha
SELAMAT BERPUASA!!!

No comments:

Post a Comment