Tuesday, July 19, 2011

bakal umah:)

salam...wah..gud wednesday everyone!!!
well..terengganu cuti hari ni..sempena keputeraan sultan terengganu..pheee
well..pe agaknya aktviti rakyat terengganu yer..hurmm....tak kesahla..
okay..pagi ni aku kan story sket pasal umah baru aku..ya..umahbaru yer..tak sabar nk pndah..huhu
rase dlu dah pnh wat entry sket pasa umah baru aku ni..
well.korang nak tau umah aku ni mek mase sgt lame tok siapkan...ehh..bukan banglo pn...nk wat cntikk2...jaz umah bse yg lbh luas dan selesa..
act blu siap spnuhnya tp hampir 80% dah nk siap...heee
okay kat bwah ni sket pic umah baru tu..

bhgian dapur..luas..masak3

bhgian depan..

hee..pntu utama...

ruang tamu..

dah pasang elektrikk...bil pn dah sampai...

meter air pn dah pasang..heee


bhgian depan again..

heee..okay guys..lau umah ni dah siap sepnuhnya..insyallah aku kan upload gambo pnuh k...
well..walaupn umah ni cantik...tp knangan kat umah sekrg lagi indah..aku mmbesar kat umah sekrg kot..sob3


No comments:

Post a Comment