Wednesday, July 13, 2011

bila dokter berlainan kata..

salam semua...
ptg ni aku mau mgupdate cerita pasal dkter..
haa..npe ngn dkter yer...hahha
alkisahnya...td aku g pusat ksihtan...
g cek mta aku yg dah bgkak hmpir 2 mggu ni..sakoitt woo..
cek punya cek....dr tnya ade tak aku mek ubat dr tmpat lain..
aku pn ckpla..ade g st klinik..
dkter tnya dpt ubt pe...ubt eye drop, bgkak, antibiotik n thn sakit..
tang aku sebut ubt eye drop..muka dkter tu bkerut...'eye drop?"
aku pn jd blur jap..yela..eye drop..
dkter dyam then dy tnya ade dpt ubat sapu tak..
aku ckp ade bli kt frmasi..
dkter tnya cne cre aku pkai..
aku pn cterla bla3..
tba2 dkter tu gelak ngn nurse skali..
erkkkk???
rupnya cre aku pkai ubat sapu tu salah daaaa,,,cesss buang karan saja...
malu pn ade tau.huhu
nsebla...dah jd pn...
las2 dkter bg aku ubt sapu br, ubat radang mata, n bgkak..heee
insyallah..kte dkter..aku kn sembuh..
we'll see...hahhaha

p/s:sebnrnya yg aja aku cre gne ubt sapu tu adelah dr dkter klnk aku g b4 ni..huhu
salah da..cryerr...
n lg st jgelah mta anda semua..kalau habuk msk mta..cepat2 ltak eyemo ke pe yg lh legakan mte tuh...jgn cm aku,,trlambat sudaa...waaaaa...

No comments:

Post a Comment