Thursday, July 28, 2011

cter sket pasal mlm td blhh?

salam..act takde niat nk cter pasal bnda ni,,
tp td tgh mngusha gambo ex matric aku,,tetiba rase nk cter plak..
hahhaha..urmm..mlm td berlangsungnya match antara harimau malaya menentang sngapore
walaupn aku tak tgk match tu,,tp aku dgr gakla byk cter,pasal match tu..
(ishh..bkpe umah sewa aku takde tb hah?ohh..lupa terbako sem lpass)
dgr kta goalkeeper puuujaaan ramai..sape lagi kalau bukan anak pakcik che mat tu kan2?heh
tebaik,,la...bgus..keep up good work..
tak kurang gak yg tak puas ht ngn gaye permainan playerssinapore..drma..drama..drmaa...saja..
ishh...welll...pe pn pasukan msia dah wat yg rebaik..adat pertandngn ada kalah dan menang.
n semoga pasukan msia terus maju dimasa hadapan..

goosip jap:kwn aku tgk match kat stadum dgn bf dy..tbe2 aku tringt janji ae la mnusia tu..nk jak aku tgk match bola live ngn dy..ishhh..dusta semata!!

No comments:

Post a Comment