Monday, June 6, 2011

musim org mngawan beb!

salam semua..
haishh...harap sehat semua..
ermm..ntry kali ni agak lain yer sebbnya 1st time aku kan membuka rhsia aka bercerita mngenai impian aku..hihi
jeng3..tak suspend pn sebnrnya..suspended adela..hahah
ok..tjuk entry pn dah musim mngawan..so phm2 jla..nk cte pasal ape..
ermm..mngawan tu bhase kasar nya...bhse lmbutnya kwen...heee
ehhh..cik azizah blum nk kwen yewr...tp akn bkwen...st hr nant..la..
ermm..mlm ni aku nk share ngn korang sume impian wedding aku..hahha buang tebiat perrr..tbe2 jer..
anyway..skrg ni lau tgk gamba weds masing2 gampak la..ngn photoshoot+photographers+tmpat yg nice tok shoot..n plus...the couple mstilapndai posing gak kan...lau everythin cntek but the person..malu2 shy2 cat tak besh kot?heee
okay...aku ni ade st tebiat yg aku rase cm ok jer tp lau mmbe aku mst kan tgor aku..ehh rjen ko bkk page..ni..nk kwenn ke?hahhah
aku ade tebiat suka dok sgtla...mmbelek gambo2 wedd org kat fb tu ha...suka sgt...
npe eh..suka?ermm...arghh...hahah
jwpnnya..sng jer,.sebb aku suka akan posing n kualiti pics wed tuh...n otomatiknya aku kn mnyimpan impian nk mnjdi sperti mereka..
ehhh..bkn photogrpaher..tp mksdnya.aku nk ble aku kwen t..aku nk photoshoot sbgitu rupa...hahah
skrg ni mcm2 style ade wedd photoshoot ni...ermm..lau nk yg vogue mstla..kos yer pn vogue gak kan..ok...mod demand dah nk kua..jge2.hahah
aku suka tgk korean style punya wedd..ade ni aku tgkk..mst cntekla...chumell...btw korean mmg cute kot..hahah
ala2..mcm bwh ni,.



cumell kn?aku plg mnt gambo yg kt vespa tu la..ala2 klasik beb!!
siyes sgtt..nk shoot ngn bj pngntin..mcm tu...

next is english style..
ermm...walaupn wedd dress omputeh ni...mmg kdg2 extremely seksi..tp kita blh modified kan..
jnji design yer dress..tak sedar diri ni tggy..sampai pntu..hakahkahaak
pe aku kesah...wedd aku..wet aku..grrr

check dis out yeah!
ha,,,shoot kt pntai mmg impian aku..aku tak taula..tp aku rase mmg feeling kot..shoot mcm kat ats ni..ala romantik pn ade gak..hahah
n..4 sure aku kn pkai bj wane putih mse outdoor session..ishh...ni thap brngan mmg trlampau..lmbt lg la...cik adekk oi..tp tak slah kan?heee

n minat kalu la..dpt pkai dress kan..knonnya st ari t..nk ade reben kat pinggang..hahha so nk tknk kne dietla..br sweet gtuh..ahhah

okay..malay style..
cantekk kn bj yer..tpaku tak mnatla..cm sarat sgt..lau aku pkai mst trsadung nanti..hihi

nk ada shoot cmni...hahha gtalll!


n skrg ni....dress muslimah pn ade disediakn...so..maybe..mungkin..ermm..nk pkai yg cmni lah..*wink

hahha..ni last..aku suka tgkk arabic make up style..kan
dyorg fokus make up more on eyes..to gv eyes bigger kan2?
nk gakk..cmtuh..hahha




haa,like dis pic..walaupn muka aku lpas di make up takkkn secantik makhluk ni...tp aku ,minat gye make up dy..
plus...ade style yg tutup...muka separuh tu..hahha
mngidamm bebb!!!


hahha.pape pn..semua tu hnyalah plan..dan impian shj..aku tau nk wat cmni...prlukan pblnjaan yg tinggi..
tp hnya dr impian tu la..kita kan berusaha tok capainya..huhu
psst2..doakan sy dpt bkal laki yg kaya yer..bia dy blh sponsor semau ni..hahahhahaha



No comments:

Post a Comment