Wednesday, June 29, 2011

demand ehhh??

salam semua..malam ni mode aku dtg tok mgupdate blog..since weken ni aku kt umah..tak update la..hah (okay..auta semata)
td dok berchatting ngn mmbe..tnyala skrg pe cer...
rypnya mmbe aku ni dok bz nk cr kje..maka secra automatknya bz la nk anta resume sana sini..hishhh
dok mngadu ngn aku..pyh cr kje..OMG..wat to do...ermmm
okay,,mmg prasan lately pyah graduan nk dpt kje...so secra tak lgsungnya if dpt offer je tu..jgn demand k...
msia makin padat..so pluang kje tu..ala2 jd nipisla....tu blum tambah tolak bhagi darab dak2 keluaran swasta g..haishh...

kisah aku pn lbh kurang ja..tp aku intern..
haish..nk cr tempat intern pn pyh bhai!!
kan bgus dan indahnya kalau tempat Li tu sndr dtg cr dak2 nk LI..acesss..demand!!

tkla..aku susah pyh nk siapkan resume anta bagai..haishhh demand again!!
gambo atas tu auta je..hepy kee nk cr tempat LI?huhu

and aku pn berjaya  mndapatkan kje yg diiginkan...lallala alangkahh..

n jwpnnya?sepery diatas!!hahha

tp srmua tu tkkn dpt kalu kita tak usaha n tak berkorban,,,
that's it!!!

so kesimpulnnya jgn demand okay dlm mncari kje..nant kalu u alls dah ade pglaman...bjuta thn br lh demand..
nk salary bp juta hinggit pn boleyy...zassss

tp kan...untung lau dpt tmpat LI syok n trus offer kje kat ctu..cam kes abg aku..huhu

No comments:

Post a Comment