Tuesday, June 14, 2011

hak sume orggg k!!!jgn prasan!!

salam semuanya..
lame sudah tak wat entry br..almklumla...aku skrg scra tak rasminya jd pnghuni tmpt tuu.haha
kua pg blk ptg..aku rase umah aku tu cam hotel pn ade gakk..ok wateva..
stret to da point..
bknaan entry..pe korg pikirr?
ishh,aku ckp hangin..hangit pn ade gakk arini..
dahla pg lagi..aku dah wat muka bngamg aku tuh..
pasal ko la!!!grrrr
aku ckp bngang btol...la..
ok aku cter st prsatu plot 'drama trjun' aku eh..
1) aku ngn lengang lenggoknya sambil mmbwa bkas brwarna putih.. mnuju ke st tmpat yg dinamakan L**..lokasinya  sblah tmpat aku slalu g 
2)aku mmbukapntu sambil mte mlilau akan ahli2 yg mnghuni tmpat brknaann,,(ade sorg cik adek dok ngdap lappy..aku rase dr mggu lpas dy wat bnde sama..)
3) tba dilokasi yg dituju aka tmpat mngambil bnda tu..klihatan seorg jejaka sedang sibuk mngemas ntah pe lg..(posisi mdadap blkg aku)
4) aku dgn sore lbmutke..hahha cuba mnh=geluarkan sore..yeah ko mmg sopan guh tme tuh!almklumla nk meminta,.
5) maka bmulala dialog2ayu aku..kiki 
'errr..assalamualaikum...nk dtg amek bnda tu-sambil mnunjuk..acece'
'dr mne ni??'(expresi muka mamat tu..mng nk mntak pnmpar..huh)
'er..dr tmpat sblah'
cer teka..pe reaksi dy????
dy ngn dahi bkerut...aka wat muka yg bjet macho tp sbnrya pde aku kekwat..paling muka dr aku..perghhh
aku...rase muka aku pansss jer..
walawei...ice tu bkn ko byr pn..wet krjaann..wet student2 yg byr yuran..lau aku mek pn..tak luak la..woiii..
nk bjett ngn aku..mntang2 aku student..ko wat suka ati ko jer kann..
lau ko tu mls sgt nk ckpp//at list syumla...ni takk..wat muka,,bjettt dohh!!!
afta siap mekk..aku blah tnpa mngucapkan terima kasehh..
'sory la aku nk thxx ngn ko...ko pn nice sgt lyn aku'
aku tak tau pktaan trima ksih tu pe..aku takbljar..huh
lau la tmpat aku tu ade bndalah tu..tk igin dn tak kn aku jejak tmpat ko..aka bjet milik ko tu..ko tu kje as A****** jer..ko bkn pngkat tinggi sgt pnn..nk bjert ngn aku..masarakat2
mmgla..asaal aku g tmpat tu je..mst blik yer bngang jer..haishh..dugaan toll...
tu cter hr ni..blum crita2 b4 ni...budi bhsa amaln mulia k...
jgn lokekla nk kuarkan bhasa puitis ko tu...npe mst nk gne ayt kasar...
aku bkn mntak dr ko pn..aku bkn mntak bnde besar n mhal pn..
aku mtakk air jewwww...
kcoh!!!

p/s: budi bhsa amalan mulia..sila amalkan yer msarakat2 Msia..sekian.
entry hanya tuk luahkan perasaan..haishhh




2 comments:

  1. eyhh jap2 nak tnye c lelaki tu hensem x?

    ReplyDelete
  2. hahhah,,,lau ncem perangai cmtu..mu nk kerr..huhu

    ReplyDelete