Saturday, June 25, 2011

hoi-psssttt22

salam..selamat pg semua readers..
hari ni..pg ni...br la rase nk mgupdate blog ku...huhu
bukan pe...rase ade bnde nk dceritakan...tp bila tgn nak menaip jer..trus bhnti,..
pikir..pe sbnrnya nk aku cerita ni..ngeh3..
khabisan idea..brangkali..

nuthin...sbnrnya aku nk cerita...

jaz..mahu memotivasikan dr sendr..
motivasi dlm blog?ngeh3..
takdela...
rasenya dah trlalu lama aku kat bumi trgannu ni..walaupn sebnrnya br sebulam..
adoii..rase lame maybe disebbkan..plbagai,...dugaan dan cbaran trpaksa dilalui..
ermm...tggl lg 2 bln..tok aku kt cni...
kuatkanla semgtku...ya Allah..
permudahkanla sgala urusannku...
lancarkanla...aku bharap sgt..tdak akan ada..masalh dikemudian hr nant..
ckupla setakat ni...huhu

p/s: btw..my 'baby' sejak2 kne frmat ni sek nk mragam je..adoii..plz la..
aku pokai ni..huhu jgnla ekau nk bikin halll...
japlg nk anta g sepitall..bg cekk..ha...dkter tlg bg ubatt...yg powerr punya bg baby sy elokk k...

akher kata.:senyum...tk perlu kata apa-apa!!!

No comments:

Post a Comment