Saturday, December 3, 2011

last dinner celebration with coursemates!!!

 okayy,.pngenalan...

 okay,,,warming up..heh

 okay..nk klimakkk..lalla

 hah..ni dy..ramaii beb!!

 ni manusia..tk kot praturan...org tema arabian..aku tma pe?cerr gtau..haha

 aku suka gambo ni..sebb pe?aku dpt gambo ngn MC yang laserrrr zassss..klas kau!!!

 ohhhhh...ade org ckp aku pkai bj mcm nk kwen...hhaha

 yeahh,.we againn

ok..walau dmana pn dan dlm kedaan ape pn..lau nmyer dak klas aku..maintain..asal bab gambo2..berehhh boh!!!


pepun...guyss..ni last tme kita kan gather mcm ni..after thiss masing3 kan ade hala tuju masing2..
tak rase dah hampir 4 thun kita harungi suka duka bersama..
mcm2 pkra trjadi..tp kita bjya btahan sampai sekarang..
korang mmg rocksss la....

date:2dec2011
time:1230am
place:ICT trengganu
tema:mcm2 da...

No comments:

Post a Comment