Thursday, December 22, 2011

dugaan final year

salam...
ade sape2 dak fnal year pnah lalui prsaan cm aku tak?
prasaan pnat?
pnat mlyan segala maslah yg dtg..
sesungguhnya dugaan bila bgelar plajar fnal year ni sgt berat yer...
sgttttttt....berat..
dikala kita sedang bz nk siapkan thesis...
mcm2 pkra blaku...
ok ni prkara2 yg aku prasan berlaku bila fnal year

1)laptop kan mergam..tak ksahla mragam dari segi pe..tp laptop korang mest kan mragam.
plak tu kne disaat korg sgt2 mmerlukan pggunaan laptop tu..cth trdekat aku la..
laptop ksygn wat kali kedua problem.
yang wat sgt tensi tu ktika...aku kne hntar draf thesis..thesis woo...
salh satu fktor yg mnntukan mse depan kot?!!!

2)laptop ilang..Ya Allah..mmg sgt mnguji ktabhan dan ksabrannn seorang plajar...
musibah trbaru kne kt dak klas aku..bygkan ktika ni mmg kami sgt2 mmerlukan laptopp!!!
sgt2...mmg mnguji btol...bygkan bgaimana prsaaan kawn aku tu?sedangkan aku yg laptop rosak pn mau rase nk mngis..bygkan yg dah ilang?urmmm

dan ni mmg pesaann wat c pncuriii..yang tak bhati prot..korg ni pn.
nk curi  peegila curii laptop org2 yg dh kje tu..ni g curi laptop student watpe..
dah nme student..bukan bduettt woi...
kcianla kat kami nii..
kami tak kaco korngg..
tolongla...jgn kacoo kamiii..
jgn wat kami mcm ni..
*B!

wat sahbatku,moga kamu tabah mnghdapi dugaan ni..
sesungguhya Allah bersama kamu..
insyAllah.

dan peringtan wat student lain..jge hrta anda..
jgn leka!!

No comments:

Post a Comment