Sunday, December 18, 2011

jodoh itu rahsia Allah

salam semua.
waa..tjuk entry mlm ni agak jiwang yerp..heh..
yela..kita kne kot trnd la..
sebb pe?
aku tgk semnjak 2mnjak ni...ramaila
dok post status ala2...nk kwen gtu,auwe2,,hhhaa
so aku pn nk la.mluahkan isi hati aku.acece..

bckap soal jdoh...urmmm...
susah,n subjktif bnda ni..
aku tgk vdeo adela..hamba Allah ni.mmg rezeki dy btmu jdoh pade umo 19..
mmg suweeyy beb!!
rezeki..
trdetik kat hati?nakkk gakk cmtu,,,tppp..
ade ke org laki nk propose aku cmtu/ahhaha
welll...soal ni aku serahkan pade Tuhan,
bukan taknk dan tak berusaha,
tp kalu dah mmg tak bjya..
kita knela..
tawakal..
insyaAllah..Allah kn jumpekan kita ngn calon yg plg sesuai..
mhon berdoa pade Allah supaya ditemukan dgn insan yg blh bimbing kita ke jlan yg bnar..
aminnn..

pnah di 'proposed; olh sumone...
tp its better for us to bcome fren only.
only i and Allah noe da reasons..
im not demanding but be a careful person..
i thnk tat not wrong..
im jaz be careful..

jodoh tu rahsia Allah...



2 comments: