Wednesday, October 3, 2012

moga kamu aman di'sana'....

assalamualaikum..

ade berita sedih mahu diceritakan..
moga menjadi pengajaran dan iktibar buat semua..

semalam trima satu panggilan telefon...nombor tak kenal..
mula2 tak lyan..tp tba2 timbul satu perasaan muskil..
cek missed call..dan laju je tgn mnekan no itu..
suara lelaki...menjawab..mmperkenalkan drinya sebgai syarill..
aku tak kenal...dy kata dy kawan lama..
aku diamm..
.
.
.
.
.
.
.
.

kemudian...dy mnecritakan siapa dy yg sbnarnya...
dy mnyebut satu nama yg mmg sudah lama...aku tidak dgr..
kewujudan insan itu pun..aku sudah tk ambil kesah..
knapa hari ni..aku mndgr lagi.

syaril mmengtakan yg 'insan' tersebut sudah mengadap 'Ilahi'..
aku hanya ketawa..tak mungkin..
syaril mnegaskan kmbali..
ya...aku tidak percaya...
pemergian 'insan' tersebut tidak ku sangka..dan pemergiannya dgn cara tragis..
excident,,,


-tutttttt...tutttt...end call-


-tarikh 2 oct 1991 adalah hari lahirnya MOHD ASRAF..dan tarikh pemergiannya  adalh pada isnin 24 sept 2012
-bersempena hari lahir asraf..aku ucapkan selamat ulang tahun yg ke-21...
-syaril berpesan supaya diampunkan segala dosa2 asraf kepada ku.. (aku ampunkan..moga arwah juga memaafkan ku)
-kenangan terakher adalah pada bulan 4 dimana aku bergaduh besar dgn arwah,,,ampunkan aku..sungguh aku mnyesal!)
-moga arwah ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman disisiNYA..sungguh arwah seorang insan yg baik,,

-AL-FATIHAH-

No comments:

Post a Comment