Sunday, October 28, 2012

cubaan..

assalamualaikum..

apa kabar semua?rasanya masih tak lambat nk ucapkan selamat hari raya aidiladha wat semua blogger muslim..

haishh....aku jla beraya kat tempat kje...org lain dgr takbir nk g solat raya..aku dgr takbir otw  tmpat kje..sedihhh woo..nasebla..tgh wak mto..lau ta dah gugur airmata aku...yg tahan3 slama nihh..

okay..tu cte aku raya kne kje..mmg mkn hati wei..tgkkk org lain dok snokk kt umah..kumpul ngn familyy..akuuu?sengsoranggg...yer sorang...

haishh...dikala aku kesorangan ni,mulala..pikiran mngarut3 dtg.rase nk blk kg,pun ade..rase nk bnti kje pun ade..hahah apela..aku ni..cubaan semua tuh..
tapi memikirkan..masih byk perkara yg blumm aku dpt...aku tahankan saja la..hajatt dihatii..
wahhh..baru akuu tauu raseyerr duduk jauhh dr tempat asalmu..huahauuhaa..

tula..gtal sgt mntak kje jauh3 npe..kan dah mkn hatii..berulammm limpa semua..
tak tahann wooo...siyesssly..i misss my familyyy...!!!especially my mom...
i missss uuuuu!!!

Ya Allah..ko tabahkan la..hatiku niii...kuatkan semangatku...

-the end-

No comments:

Post a Comment