Thursday, March 17, 2011

wett..ohhh wettt

okay arini foodtech ade wat jualan produk perikanan..
macm2 produk ade..mcm2 bntuk dan mcm2 jns..
tp da basic is...mst berasaskan perikanan..heee
stat kul 8 lbh...ujan dowhhh....cne nak dtg ni..
ermm.dahla aku ni ade HONDA jerrr..tp tak berbmbung la...hahha
dtg2 tgk grup aku dah setting bhan..
aku pn cepat2la...dtg..
wat pe yg ptot..
tumtamtumtam..siapla dlm kul 9 lbh..so...
aktvt sterusnya pe lg???JUAL!!!!!

gerai2 kami..hee

produk grup lain...poduk grup aku lbh kurgla..tp tak dpt dipublishkan..hahha hbess lorhh

ni seaweed cracker..sedappp~

ni ktua klass aku...sylvia...org kuat dsebalikk...program ni
dibntu oleh bbrpa org lain la...

keseluruhannya mmg best walupn pnt,.nk mghabeskan produk2 kami..
ai...rypnya penat cr wet yer..
so...psann wat korg sume..jimat2la blnje..ngtla parents kita susah nk cr wet tok bg kita..
urmmmm....thxx to all (foodtech) n sape2 yg dtg dn beli produk kami..
tnpa korg tak mugkin program ni kan trlaksanaa,..
thXXXXX to ALLLL!!!

No comments:

Post a Comment