Friday, March 25, 2011

umah c22 mmg bessshhh

tarikh 24 march mlm..mmg disaster bg aku..
aku tak taula org lain...tp pd aku mmg disaster..
mcm2 bnde brlaku...sepnjg st mggu ni 
tp plg trukk aku rase trikh 24hb tula..
ujn2 turn ngn lebtnya,,,basah jln..mcm basah ht aku ni..hahha (poyo)
erm...umah c22 mcm bse ngn ahli2nya n extra ahli br..(kak limah)
wat kje msg2...yup kje yg brlambak...lau kotkan ht mau tdo sja..
mklumla mlm+ujn lbt+ sejukk...so bnde plg masyukk yang plg bes n trbaikk tuk dibuat adelah...tdooooo!!
tp memikirkan kje brtimbun...ngn nk mmbntangkan pojek akhir aku...
so knela siapkan kje tuhh

kisah bermula pabila ujn yg lbat tu tbe2 kuarkan sore yer..hahha



situasi: aku bersama dak2 c22 yg lain kusykk mmbuat kje (kononnya) sambil mndegr lagu mnggunakn earphonee
tbe2 dgr st bnyi yg kuat dn moderm kami???matii!!!..



n ngn cepatnya nana (hos8) mrentap wayar charger lappy dy..dn mnjerit!!
aku???hnya diamm jer..trkedu sebb nya aku rase telinga aku sakitt!!! yer sakit sebb aku tme guruh tu sambar moderm kami...aku pkai earphone..
so scra sngaja yer..aku ala2 trkena la..skettt
adoyaiii..sakittt!!!!
konklusi: moderm kami mletupppppp!!!waaaaa...cne  ni.
msg2 dyam n tgk antara st sama lain..tk trkata...
erm...pe lg..kmas lappy n trmenung tgkk ujan diluar.,.
dan disebbkan kjadian tu....akhernya saat dn ktika ni aku bertapa di library utk mnyiapkan kje aku..
sabo jla......(mod:ala2 usop ckp..hihi)

moral cter: jgn on9 time ujn!!!
krn modermm..dirimu bgitu brhargaa!!!

No comments:

Post a Comment