Sunday, April 7, 2013

ubah dan pindah

assalamualaikum wbt..
apa khabar blogger sekalian..wah rase mmg tramat lame aku tak hapdet blog aku nih..'hahha
ntah nape mlm ni tetiba dtg mood nakk mmbebel..bla3.

so whats goin on ha?anythin new?..
well..i'm jaz wanna share my latest news to u olls..omg..nk speakin bagai ha..okay lupakan..kita berbahasa melayu jla heh!!

pertama skali..kuarga sy udah pindah ke umah baru!!yippi!!
Alhamdulillah...akhirnya kami berjaya memiliki umah sendr..hasil usaha bertahun utk mmbina umah baru..yess..walaupun tak secantik banglo..tak sehebat villa..(ahahhaha)..tp umah tu dibina ats tanah sendr..
so...tarikh 060413..we r movin!!! (sama tarikh ngn besday abg aku..ahhaha)..

so..td aku potpet ngn sedare aku..dy dokm bz mngemas bj aku..hahha maapla..ibu..aku di klang..bukan di johor..ngak bisa nolong..(naseb la..sape yg kne wat tu..hihi)

well...officially///umah yg aku dok slama tambah tolak kira-kira 25thun tu dirobohkan/..sedihnya...nilai sentimental terlampau byk la..tp nk cane..life goes on...let it be..

nak tgk umah ku yg usang itu?check it out..


walaupun buruk dan usang..sy syg umah ni..kerana apa?
kerana kt umh ni la..sy mmbesar hingga skrg..byk kenangannya...manis dan pahit..
but unfortunately...gambo umah baru lum amek la..cane nk mek..aku bkn disana..wawwaaa..

by da way...rasenya aku lum menginfom kgkawan aku lg bahawasanya..aku telah berpindah..hahahah
nantila..gtau..kang rayee takde sape dtg..sedih4..

ok..tu je bhai!

No comments:

Post a Comment