Wednesday, September 5, 2012

yana's solemnization & wedding ceremony


assalamualaikum...
pe kabar bloggers semua?
lame aku tak hapdatee blog usang ni.
mklumla...beruk kne potong...
hahhahha..
okay latest story..
aku br attend majlis perkahwinan my cousin...yana aka along..
okay...fyi umo kazen aku ni...3 thun lg muda dr aku tau..uhuk3..
wat to do...jodoh dy samapi dulu...
.
.
.
.
.
mari layan tgk gambo3 yg tak seberapa ni..
.
.
.




malam pernikahan...
aku sampai kul 6..kul 830 siap3 g masjid...attend..ppenat woo..
well..muka yana berseri..seri pengantin katakan..



alhamdulillah..dgn skali lafaz noralfianna sah mnjadi milik mohd izani...tahniah2..
aii..turn aku bila yerpp...hahha


haa..ni majlis persandingan...siyesly...aku suka gaun yg yana pkai.sweet  lorh..
tp korg nak tau harga gaun tu bp?hahha...lh semput dibuatnya..lau tau..so bek tak pyh bgtau..hahha sngg!!

hahahah..lastly...aku nk korg fokus kt insan yg tukang kipas pngantin pmpuan tu..blh tak?heh..
amekk auraaa je...lallala.a....



btw...SELAMAT PENGANTIN BARU...aku ucapkan buat pasangan ni..
moga Allah merahmati rumahtangga kalian..& berkekalan hingga akhir hayat..

No comments:

Post a Comment