Tuesday, May 29, 2012

assalam semua bloggers!!
waa....fuh3..aku lega!!npe?
sebab mlm ni pada waktu ni..baru au dpt log in blog aku!!!
eee..ni la..mslahnya lupa seblum usia..ni mst faktor pmkanan aku..mauhahaha..
well.guys!!!sehat semua?
aku dah lame tak update cter3...
mklumla..bizi ngn intern...(isk3..sbnrnya tak dpt nk log in..kih3)

pjam mata celik mata...aku tggal lbh kurg smggu nk beskan intern aku..hahha
waa..mse cepat blalu...4 bulan...cepat...
tringat dlu...mula3 dtg bumi Klang ni...
tak sabo3...trus jalan2...pusing3..
hahaha..pening la gak..lgpun tak bse duk area bndar/hahhaa
mklumlahh...asal kturunan anak kg..beb..
sekarang bila pikir3..trkenang-kenang...waaa...ok jla...
mcm2 cter aku dgr..tp Alhamdulillah..jika niat kita benar..
Insyallah Allah kan pmudahkan sglanya...

aku rase time intern ni la...aku mmg jadi kaki jlan.
mklumla...mcm3 tempat aku ngn dak2 umah redah...
tmpat org katakan.
hahahha...
tak cye?mehh aku share gambo..expdisi jlan3 kami..muahahhaa..

otw..ke bukit cerakah..shah alam..

ok..wajib pose kt sgnbod..kenangan..hihi

ishh,,ni lau tak knall..mmg saja..hahha

hahahha..kitowg mmg suka wat aksi2 begini...hihi

ni kat shah alam gak..muahahha


btw..ade lg gambo..tp mklumla..pkai berukban..lambt suda..
mlas nk tggu..hahah

see u olls 4 da nxt update ya!!!
adios!

No comments:

Post a Comment