Saturday, November 19, 2011

salam...
entry kali ni sntap sket..
yela...aku dn kwn2ku sedang mengharungi waktu2genting dan penting dlm khidupn bgelar plajar..eheh
mampu senyum lg ke?
mampu....sentiasa senyum...bagi mngubati perasaan yg bercampur nih..
okay..guys..if korang dah fnal year..mcm3 bnda korang kne wat dan setelkan..
okay aku bckp fnal year..
aku seriously merase tensi/gmbira/huru hara..grrr
npe tensi?
yela..kne anta tu anta ni...really stress..
but as my lect said..life is so tough....we must face it!!ohhhh yeahhhh,..
npe gmbira?
yela...aku akhernya akan mlpaskan title sbgai pelajar setelah hampir 18thun..mmgang glaran tu..ohhhh yeahhh!!
npe huru hra?
yela...aku dah serabottt ni..tu nk wat ni nk wat..okayy..
independently...sume bgantung kt dr sendr..
semua ni kn mnentukan mse depan!!!agaggaga..
seriau nk bce wei!!!

okay..nk teruskan misi yang sek trgndala je..mod:mak jabitt!!
adios!!!

No comments:

Post a Comment