Thursday, August 18, 2011

trauma kunci!!

salam..
ok...stret 2da point..
ni  kjdian smlm...
pg ni br aku update..hahha
kunci!kunci!kunci!
byk kjdian klkar yg jd kt aku smlm..
ntahla kelam kabut sgt..
ha..jd cmtu la..hameekk..

1st kjdian:
aku ptahkan kunci umah sewa mmbe aku..
dahla nk g lab pg tu..
tgk2 kunci ptah,,
placing baik punya ujung kunci tu lh tinggal kt pntu,,adeiii..

2nd kjdian:
kunci lg!!
dok klam kbut nk g lab..ala2 mak jabit dah ni..
dok stat baby aku..
tbe2 tak gerak.
yg tak lh bla tu siap mntak tlg mmbe tolak ke depan..
asal tak grak gak ni//
ok bila tgk..mgga tak bkk!!
kunci lg!!

3rd kjdian:
sampai lab..
g kat mja..dok mek lab coat..
mek radas..
tbe..pang!!!
lnggar krusi!!
atoyaiii!!!
skit bhai!!!
okay ni takde kaitan kunci tp nk sbut gak!!muahahhaa

4th kjdian:
g isi myak..
ade mamat polis..nek skuter icon..
lpas trfik lite..
ngn tak bg signall ko yg gabak besar tu...tbe2 mlntas cmtu jer..
haishh..ade la...yg kne **** ngn aku smlm..
nseb puase..sabar...hahhaa
lau tak...ade 'skandal' dah ngn abg polis..hikhik

5th kjdian:
blk2..jer umah..aku pgsan..kpnasan..khausan..
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..hahahah

okay..moral value cter aku kali ni..jdla seorang yg lmah lmbut,,sopan santun.dan berbudi pkerti..errr..
jap2..bukan2..tuk situasi aku  ni..jdla..seorang yg sabar...dan sentiasa cool dlm stiap prkara..muahahha..

salam ramadhan semua!!



No comments:

Post a Comment