Wednesday, February 9, 2011

vroom3..bjet beb!!

ish.hr ni rase pnt sgt..
tak taula maybe faktor cuaca yng terik..membuatkan aku,letih..
ish..motif entry sebnryr bkn nk cter pasal cuaca ni..
tp nk cter pasal st makhluk tuhan ni..adoyaiii..
ptg td aku ngn rumate aku dlm pjlnn ke kampus..
tbe2..vroom3...
st bndalah...dtg ptg tenggiling aku...
ish..bjet no...
ngn gaye yer tu..
taula...bkuasa tinggy...tk pyhla nk compare ngn tenggiling aku...ayoo..
potong aku siap toleh lg tuh..eeee..bjet...
ok...cter bhnti seketika..
mek mood..nk cter..hahaha

vs

ha...bhgian kedua...hihi
ngtkan dah blah benda tu..ilang la..
rupanya aku terserempak lg..
ish..kali ni mmg terbkar aku,.ayoo.
potong tenggiling aku...bukak baizer..
sengih..n da words yg kua...jom???
ha..jom pe plak?eeeee..sabo jla..
gler bjet guh ko!!!!
takpla...ko pegyla..
lau aku kte yess pn..
sampai kiamat...tenggiling aku kt blkg ko...adoi..
jgn malukan dr sendr..ok.
bak kte johan..
'cntek lua..cntek dlm..ckp cntek sket!!!'
chao!

No comments:

Post a Comment