Saturday, January 1, 2011

corat coret lagi!

Salam readers!!
Sudah agk lama dan rasanya mmg lamla..aku tak mengupdate blog ni..rase cam tak berfungsi plak blog aku..bukan apa cuti sebulan dirumah n takde internet membuatkan aku rasa mlas nak beronline di cyber cafĂ©..welll…kini aku dah kembali di alam pembelajaran..maksudnya balik semula ke university la…huhu cuti sebulan rasa sekejap plak walaupun kat rumah rase bosan amat..tak lh nak keje…so bila tak kje…duet pn tak de la…erm..rase tak lh wat pape bila duet tak de..n now I believe money is everything…without money…it useless..ade sape nak menafikan kenyataan aku?heee
Aku pasti antara korang2 yang cuti cam aku ni ade aktiviti masing2…time cuti tak kesahlah bercuti ke…wat kje sampingan ke..papela…nk mengisi kebosanan kt umah tu..ade tak org yg tak bosan cuti lame?well..maybe ade..tul…tak kesahla..
Tahun 2010 dah melabuhkan tirainya..so rasenya tak lambat lg nak say GOODBYE 2010 n WELCOME 2011!!HAPPY NEW YEAR!!



Bila thn baru..so nak taknk kan bercerita azam..yeah azam thn baru korang pe?n azam thn baru aku ape?heee rasenya kan azam tiap thn aku tak pnh terlaksana dgn sempurnanya..hahaha nmpak sangat aku tak berusaha nak menjayakannya kn?kan?aiseh…wat to do…aku insan biasa…aceceh..sudahla wei…berpijak di bumi yg nyata…aku try utk mnjayakan misi azam aku dgn jayanya tp dipertngahan jln mesti ade sumthin yg mengganggu gugat…kesuksesan aku..hoho so..bila aku nak berubah ni…mod:tumpang dagu..sambil berfikir..
Umo semakin meningkat matang membuat aku kadang2 terpikir mase depan…yela ade gak kawan2 sebaya dah mendirikan rumahtangga dan mudah2an bahagia hendaknya…aku bila?eee..gatal sgt ke nak kawen ni?mod: garu2 kepala walaupn tak gtal..sambil sengih2 bajet cantek!!!

Pe sebenarnya aku nak cte ni..rase merepek plak..maafla yer…so skrg mari kita bercerita…takdela..aku nak menstorikan tentang azam aku…mod: mke ala2 nak berucap kt depan sempena perhimpunan tiap isnin..

Azam  AZIZAH di thun 2011:
1)      Mahu menjadi insan yg lebih baik (lupakan segala kenangan yg pahit dan tentunya menyakitkan hati)
2)      Mahu  berjaya dengn jayanya dalam final year projek mod:dah terpikir kesusahan yg bakal dihadapi
3)      Mahu melakukan yg terbaik dalam pelajaran mod: terpikir pesanan org tua (baik tak?heee)

Azam AZIZAH dalam kehidupannya:
1)      Mahu berjaya &n diberkati dalm apa jua yg ingin dan telah dilakukan
2)      Azam setiap insan bergelar perempuan? Mudah2an mendapat pasangan yg boleh membahgiakan & dibahagiakan dan akhirnya kekal hingga akhir nanti..
3)      Org tua dan keluarga adalah segalanya..



So…kat cni aku nak menyatakan maaf kat sesiapa yg pernah aku sakitkan hatinya…tanpa aku sedari.maaf sangat..moga persahbatan dan perkenalan yg terjalin tu berkekalan…
N again hepy new year!!!!

No comments:

Post a Comment