Saturday, September 18, 2010

09th is my day!!


Rase tarikh bfday aku mmg brtuah kot cz dah 2 thn ni jth pade bln dan hari yang besh..yela thn lpas 2009 bfday aku tarikh cntek..09.09.09,,cmne?cntek kn?wa….rase brtuah tp takdelah sambutan besr2an dibuat..heee tak kesahla yg pntg tarikh tu cntek..hahah thn ni 2010 pade 10th tu adelah hari raya aidlfitri,,kira selang sehari la…b4 tu bfday aku,,ermmm…ramai wish bfday kat aku..hee walupn msg2 bz nk mnyambut raye..a.k.a yer lupa la kt aku ataupn lambt wish tapi takpla aku phm..hee
Thn ni aku tak dptlah hadiah tp adelah kwn2 yg celebrate bfday aku,.,walaupn sedrhana tp dah kira besar bg aku..realy2 thx to lan, endek n ama., korang dtg raye n bwk bfday cake 4 me!!yummy..thx beb!!


N kat cni aku nk say thx to pasangn couple ni..kak cha n abg epit 4 their vdeo wish…n card bfday dr abg epit..sungguh tak ku sangka abg epit rypyer kreatif gak eh..heee..thx!!!
N lastly..wish2 dari kgkawan aku…thx korg!!!!ngat gak kt aku ni..ngeh3






Harapn aku semoga dgn brtambhnya usia ku…aku mnjadi matang dan dewasa dalm mnentukan kptsan2 pntg dalm hdup ni…mnjadi lbh bdikari dan memperbaiki setiap klmahan yang ade…berusaha mnjadi yg terbaik walaupn sebnrnyer manusia tu tkde yg smpurna…

No comments:

Post a Comment